miercuri, 2 martie 2011

Alfa-Romeo 156












Facelift 2003:  













Sportswagon:












Croswagon:


          





















GTA:


    
 Producția pentru aceste mașini destinate omului de afaceri a început în 1997. Acest model a primit 2 facelift-uri, și de asemenea au apărut trei modele noi de-a lungul anilor: Sportswagon (varianta break) , GTA(varianta sport) și Q4(Quadrifoglio=4x4).

Ani fabricație:1997-2007;(Primul facelift în 2002, Al doilea facelift în 2003)
Caroserie:Berlina sau Break(Crosswagon și Sportswagon);
Număr uși: 4 sau 2(Versiunea GTA);
Dotări: Volan Ajustabil, Servodirectie, Geamuri Electrice,Trapa(Optional),Airbag
             Aer Conditionat(Optional) ,ABS,ESP, Computer de Bord,Clima(Optional)
MotorizăriBenzina:Inainte-Facelift:1.6(118cp),1.8(144cp),2.0 (150cp),2.5(187cp)
                                      Post-Facelift:1.6(118cp),1.8(138cp),2.0(148cp)2.0JTS(160cp),2.5(187cp)
                                      GTA: 3.2 V6(247 cp)
                  Diesel: Inainte-Facelift:1.9JTD(106 cp), 2.4JTD(136 cp)
                                Post-Facelift:1.9JTD(113 cp), 2.4JTD(148 cp)
                                Facelift 2: 1.9JTDm(138/148cp),2.4JTDm(173 cp)
Preț: Second-Hand:1500E-9000E;
Important
Ce trebuie sa științi înainte de a cumpăra: 
      Verificați ca sa nu fie lovită  sau ruginita , chiar și sub mașină. Verificați de rugina și în jurul trapei (dacă exista). Comparați și asigurativa ca părțile caroseriei sa aibă aceeași culoare , nici măcar putin schimbata nuanța(decolorări sau urme de vopsea noua). Comparați culoarea din jurul motorului (tot caroseria) cu cea le la exteriorul mașinii.
      Verificați în interiorul mașinii prezenta mucegaiului sau umezelii acestea pot fi indicii ale coroziunii. Verificați sistemul electric: ștergătoare, semnalizare ,faruri , radio...etc încercați sa activați faza lunga și ștergătoarele în același timp.
      Verificați ca motorul sa meargă la temperatura necesara (verificați termostatul), verificați lichidul de răcire (sa nu fie maro!). Daca mașina are indicator de presiune al uleiului asigurați-va ca la ralantiu nu scade de 1 bar și în mers sa fie pe la 3-4 bari.
      Ascultați sunetul motorului apoi băgați în prima viteza, orice sunet nu se mai aude a provenit de la schimbătorul de viteze. Verificați culoarea uleiului (maro-auriu e cel mai bine, maro închis e ok ,dar gros și negru trebuie  evitat).
      Verificați rotile, o uzura neuniforma poate indica un sașiu îndoitLuați mașina la o proba, lisați-o sa meargă fără a tine mâinile pe volan, ar trebui sa rămână în linie dreapta , la fel și cu frânarea, ar trebui sa frâneze în linie dreapta (nu frânați brusc , doar mașinile cu ABS se mențin "drepte" la frâna brusca la viteza).
De asemenea citiți articolul: "Cum ne dam seama daca o masina a fost lovita?"
Verificați secțiunile Terminologie și Legenda pentru  informații sau nelămuriri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu