vineri, 4 martie 2011

Alfa-Romeo Giulia




Nuova:



1300 TI :





Sprint(Coupe) și Spider(Decapotabila):

Producția acestor berline(cu excepția a doua versiuni speciale:Sprint și Spider) a început în 1962. Acest model a devenit rapid recunoscut pentru rapiditatea acestora, fapt datorat motoarelor puternice în ciuda capacității mici ale acestora. Mai multe versiuni au apărut de-a lungul anilor:

VersiuniMotorizări
Giulia 1600 TI 1.6 (91 cp) 1962 -1967 
Giulia 1600 TI Super1.6 (110 cp) 1963 -1964
Giulia 13001.3 (77 cp) 1964 - 1971
Giulia Super1.6 (97 cp) 1965 - 1972
Giulia 1300 TI1.3 (81 cp) 1966 - 1972
Giulia 1300 Super1970 - 1972
Giulia 1600 S(Spider ,Sprint)1.6(110 cp) 1968 - 1970
Giulia Super 1.31.3 (81 cp) 1972 - 1974
Giulia Super 1.61.6 (110 cp) 1972 - 1974
Giulia Nuova Super 1.31.3 (81 cp) 1974 - 1977
Giulia Nuova Super 1.61.6 (110 cp) 1974 - 1977
Giulia Nuova Super Diesel1.8 (54 cp) 1976 - 1977
Ani fabricație:1962-1978;
Caroserie:Berlina/Decapotabila/Coupe;
Număr uși: 2(Decapotabila &Coupe) sau 4(Restul);
Dotări: Frane pe disc(după 1964)Trapa(Optional);
Preț: Second-Hand: 300E-2500E;
          De colecție(Restaurate): 5000-10,000E
Important
Ce trebuie sa științi înainte de a cumpăra: 
      Verificați ca sa nu fie lovită  sau ruginita , chiar și sub mașină. Verificați de rugina și în jurul trapei (dacă exista). Comparați și asigurativa ca părțile caroseriei sa aibă aceeași culoare , nici măcar putin schimbata nuanța(decolorări sau urme de vopsea noua). Comparați culoarea din jurul motorului (tot caroseria) cu cea le la exteriorul mașinii.
      Verificați în interiorul mașinii prezenta mucegaiului sau umezelii acestea pot fi indicii ale coroziunii. Verificați sistemul electric: ștergătoare, semnalizare ,faruri , radio...etc încercați sa activați faza lunga și ștergătoarele în același timp.
      Verificați ca motorul sa meargă la temperatura necesara (verificați termostatul), verificați lichidul de răcire (sa nu fie maro!). Daca mașina are indicator de presiune al uleiului asigurați-va ca la ralantiu nu scade de 1 bar și în mers sa fie pe la 3-4 bari.
      Ascultați sunetul motorului apoi băgați în prima viteza, orice sunet nu se mai aude a provenit de la schimbătorul de viteze. Verificați culoarea uleiului (maro-auriu e cel mai bine, maro închis e ok ,dar gros și negru trebuie  evitat).
      Verificați rotile, o uzura neuniforma poate indica un sașiu îndoitLuați mașina la o proba, lisați-o sa meargă fără a tine mâinile pe volan, ar trebui sa rămână în linie dreapta , la fel și cu frânarea, ar trebui sa frâneze în linie dreapta (nu frânați brusc , doar mașinile cu ABS se mențin "drepte" la frâna brusca la viteza).
De asemenea citiți articolul: "Cum ne dam seama daca o masina a fost lovita?"
Verificați secțiunile Terminologie și Legenda pentru  informații sau nelămuriri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu