Producția pentru aceste mașini sport a început în 1995. Acest model este recunoscut pentru designul sau impresionant. Acest design a suferi 2 facelift-uri de-a lungul anilor: în 1998 și în 2003,dar au schimbat foarte putin designul , fiind adăugate câteva elemente cromate.
De asemenea acest model a fost disponibil și în versiunea Spider (decapotabila).
De asemenea acest model a fost disponibil și în versiunea Spider (decapotabila).
Ani fabricație:1995-2006;
Caroserie:Coupe/Decapotabila;
Număr uși: 2;
Dotări: Volan Ajustabil, Servodirectie, Geamuri Electrice,Trapa(Optional),Airbag
Aer Conditionat(Optional), ABS,Clima(Optional), Computer de Bord;
Aer Conditionat(Optional), ABS,Clima(Optional), Computer de Bord;
Motorizări: Benzina: Înainte facelift:2.0(148 cp),2.0 v6(200 cp),3.0(190 cp),3.0-24v(215 cp)
Primul facelift(98'):1.8(142 cp)2.0(155 cp),3.0-24v(214 cp)
Al 2-ilea facelift(2003):2.0JTS(165 cp),3.2-24v(235 cp)
Diesel: inexistent;
Preț: Second-Hand:2800E-7500E;
Important:
Ce trebuie sa științi înainte de a cumpăra:
Verificați ca sa nu fie lovită sau ruginita , chiar și sub mașină. Verificați de rugina și în jurul trapei (dacă exista). Comparați și asigurativa ca părțile caroseriei sa aibă aceeași culoare , nici măcar putin schimbata nuanța(decolorări sau urme de vopsea noua). Comparați culoarea din jurul motorului (tot caroseria) cu cea le la exteriorul mașinii.
Verificați în interiorul mașinii prezenta mucegaiului sau umezelii acestea pot fi indicii ale coroziunii. Verificați sistemul electric: ștergătoare, semnalizare ,faruri , radio...etc încercați sa activați faza lunga și ștergătoarele în același timp.
Verificați ca motorul sa meargă la temperatura necesara (verificați termostatul), verificați lichidul de răcire (sa nu fie maro!). Daca mașina are indicator de presiune al uleiului asigurați-va ca la ralantiu nu scade de 1 bar și în mers sa fie pe la 3-4 bari.
Ascultați sunetul motorului apoi băgați în prima viteza, orice sunet nu se mai aude a provenit de la schimbătorul de viteze. Verificați culoarea uleiului (maro-auriu e cel mai bine, maro închis e ok ,dar gros și negru trebuie evitat).
Verificați rotile, o uzura neuniforma poate indica un sașiu îndoit. Luați mașina la o proba, lisați-o sa meargă fără a tine mâinile pe volan, ar trebui sa rămână în linie dreapta , la fel și cu frânarea, ar trebui sa frâneze în linie dreapta (nu frânați brusc , doar mașinile cu ABS se mențin "drepte" la frâna brusca la viteza).
De asemenea citiți articolul: "Cum ne dam seama daca o masina a fost lovita?"
Verificați secțiunile Terminologie și Legenda pentru informații sau nelămuriri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu