luni, 20 iunie 2011

Ford Seria F - G6




    Producția acestor Auto-utilitare  a început în 1973.

Ani fabricație:1973-1979;

Caroserie:Pick-up;

Număr uși: 2 sau 4;

Dotări: 4x4(Optional);

Motorizări: Benzina: 3.9 -6 cilindri(150 cp),4.9 -6 cilindri(170 cp),5.0 V8(130 cp),5.8 V8(163 cp),
                                   5.9 V8(145 cp),6.4 V8(195 cp),6.6 V8(169 cp),7.5 V8(200-220 cp);
                                   
                 Diesel:inexistent;

Modele(în funcție de greutatea ce poate fi transportata):
  • F100 F101 F102 F103 F104 F105 F106 F107 F108 F109 F10N: 500 kg
  • F110 F111 F112 F113 : 500 kg (4×4)
  • F150 F151 : "heavy"(rezistenta sporita) 500 kg
  • F140 F141 F142 F143: "heavy"(rezistenta sporita) 500 kg (4x4)
  • F250 F251 F252 F253 F254 F255 F256 F257 F258 F259: 750 kg
  • F260 F261 F262 F263 F264 F265 F266: 750 kg (4×4) 
  • F350 F350 F351 F352 F353 F354 F355 F356 F357 F358 F359 F35P: 1 tona
  • F-360: 1 tona (4×4) 
                                                         
Preț: Second-Hand:necunoscut (estimare 400E-4000E);
         
Important
Ce trebuie sa științi înainte de a cumpăra: 
      Verificați ca sa nu fie lovită  sau ruginita , chiar și sub mașină. Verificați de rugina și în jurul trapei (dacă exista). Comparați și asigurativa ca părțile caroseriei sa aibă aceeași culoare , nici măcar putin schimbata nuanța(decolorări sau urme de vopsea noua). Comparați culoarea din jurul motorului (tot caroseria) cu cea le la exteriorul mașinii.
      Verificați în interiorul mașinii prezenta mucegaiului sau umezelii acestea pot fi indicii ale coroziunii. Verificați sistemul electric: ștergătoare, semnalizare ,faruri , radio...etc încercați sa activați faza lunga și ștergătoarele în același timp.
      Verificați ca motorul sa meargă la temperatura necesara (verificați termostatul), verificați lichidul de răcire (sa nu fie maro!). Daca mașina are indicator de presiune al uleiului asigurați-va ca la ralantiu nu scade de 1 bar și în mers sa fie pe la 3-4 bari.
      Ascultați sunetul motorului apoi băgați în prima viteza, orice sunet nu se mai aude a provenit de la schimbătorul de viteze. Verificați culoarea uleiului (maro-auriu e cel mai bine, maro închis e ok ,dar gros și negru trebuie  evitat).
      Verificați rotile, o uzura neuniforma poate indica un sașiu îndoitLuați mașina la o proba, lisați-o sa meargă fără a tine mâinile pe volan, ar trebui sa rămână în linie dreapta , la fel și cu frânarea, ar trebui sa frâneze în linie dreapta (nu frânați brusc , doar mașinile cu ABS se mențin "drepte" la frâna brusca la viteza).
De asemenea citiți articolul: "Cum ne dam seama daca o masina a fost lovita?"
Verificați secțiunile Terminologie și Legenda pentru  informații sau nelămuriri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu