Producția acestor autoutilitare a început în 1960. De-a lungul anilor numeroase modificări și versiuni au fost aduse acestui model. Acest model mai este cunoscut și sub numele de "Piaggio Porter".
Ani fabricație:1960-prezent(informație verificata 15 Aprilie 2011);
Caroserie:Auto-Duba/Pick-Up;
Număr uși: 2,4,5;
Dotări: Servo-Direcție(Optional),Aer condiționat(Optional),4x4(Optional),Geamuri Electrice(Optional)
Airbag(Optional),ABS(optional);
Motorizări: Benzina: Înainte de anul 2000:0.5(27 cp), 0.8(42-50 cp),1.0(50-100 cp),1.3(75-90 cp),1.6(100-125 cp);
Dupa anul 2000: 0.7(44-55 cp),1.0(60-70),1.3 (60 cp)
Diesel: Înainte de anul 2000: 1.0(38 cp),1.0Turbo(50 cp)
Dupa anul 2000: 1.4(38 cp);
Preț: Second-Hand:400E-8000E;
Noua: nu sunt reprezentante în Romania.
Important:
Ce trebuie sa științi înainte de a cumpăra:
Verificați ca sa nu fie lovită sau ruginita , chiar și sub mașină. Verificați de rugina și în jurul trapei (dacă exista). Comparați și asigurativa ca părțile caroseriei sa aibă aceeași culoare , nici măcar putin schimbata nuanța(decolorări sau urme de vopsea noua). Comparați culoarea din jurul motorului (tot caroseria) cu cea le la exteriorul mașinii.
Verificați în interiorul mașinii prezenta mucegaiului sau umezelii acestea pot fi indicii ale coroziunii. Verificați sistemul electric: ștergătoare, semnalizare ,faruri , radio...etc încercați sa activați faza lunga și ștergătoarele în același timp.
Verificați ca motorul sa meargă la temperatura necesara (verificați termostatul), verificați lichidul de răcire (sa nu fie maro!). Daca mașina are indicator de presiune al uleiului asigurați-va ca la ralantiu nu scade de 1 bar și în mers sa fie pe la 3-4 bari.
Ascultați sunetul motorului apoi băgați în prima viteza, orice sunet nu se mai aude a provenit de la schimbătorul de viteze. Verificați culoarea uleiului (maro-auriu e cel mai bine, maro închis e ok ,dar gros și negru trebuie evitat).
Verificați rotile, o uzura neuniforma poate indica un sașiu îndoit. Luați mașina la o proba, lisați-o sa meargă fără a tine mâinile pe volan, ar trebui sa rămână în linie dreapta , la fel și cu frânarea, ar trebui sa frâneze în linie dreapta (nu frânați brusc , doar mașinile cu ABS se mențin "drepte" la frâna brusca la viteza).
De asemenea citiți articolul: "Cum ne dam seama daca o masina a fost lovita?"
Verificați secțiunile Terminologie și Legenda pentru informații sau nelămuriri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu